Jeżeli w sklepie presta shop występują problemy jednym z pierwszych zadań jakie wykonujemy w celu sprawdzenia błędów to włączenie trybu debugowania a wykonujemy to w następujący sposób
logujemy się na FTP po czym odszukujemy plik
config/defines.inc.php
a w nim zmieniamy kod
/* Debug only */
if (!defined('_PS_MODE_DEV_')) {
define('_PS_MODE_DEV_', false);
}
na
/* Debug only */
if (!defined('_PS_MODE_DEV_')) {
define('_PS_MODE_DEV_', true);
}
po czym wgrywamy plik ponownie na serwer (pamiętajmy aby po rozwiązaniu problemu wyłączyć tryb debugowania w pliku lub przez panel administracyjny sklepu).
logujemy się na FTP po czym odszukujemy plik
config/defines.inc.php
a w nim zmieniamy kod
/* Debug only */
if (!defined('_PS_MODE_DEV_')) {
define('_PS_MODE_DEV_', false);
}
na
/* Debug only */
if (!defined('_PS_MODE_DEV_')) {
define('_PS_MODE_DEV_', true);
}
po czym wgrywamy plik ponownie na serwer (pamiętajmy aby po rozwiązaniu problemu wyłączyć tryb debugowania w pliku lub przez panel administracyjny sklepu).
logujemy się na FTP po czym odszukujemy plik
config/defines.inc.php
a w nim zmieniamy kod
/* Debug only */
if (!defined('_PS_MODE_DEV_')) {
define('_PS_MODE_DEV_', false);
}
na
/* Debug only */
if (!defined('_PS_MODE_DEV_')) {
define('_PS_MODE_DEV_', true);
}
po czym wgrywamy plik ponownie na serwer (pamiętajmy aby po rozwiązaniu problemu wyłączyć tryb debugowania w pliku lub przez panel administracyjny sklepu).
W PrestaShop 1.7 tryb debugowania możemy włączyć i wyłączyć również w panelu administracyjnym oczywiście pod warunkiem że sklep działa i mamy dostęp do panelu administracyjnego, wykonuje się to w zakładce Zaawansowane - Wydajność
W PrestaShop 8 tryb debugowania możemy włączyć i wyłączyć również w panelu administracyjnym oczywiście pod warunkiem że sklep działa i mamy dostęp do panelu administracyjnego, wykonuje się to w zakładce Zaawansowane - Wydajność
tel: 888 537 633
e-mail: axp@prodo.pl